مرکز رشد شريف صفحه نخست

برگزارى دوره آموزشى «ديجيتال ماركتينگ براى مديران كسب و كار» در مركز رشد شريف

با توجه به تغییرات عصر حاضر، بازاریابی نسبت به گذشته تفاوتهای زیادی پیدا کرده است. یکی از موضوعات مهم در بازاریابی نوین برای کسب و کارهای دانش بنیان، دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می کند.  این دوره به فعالیت هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه سازی وب سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) می پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.

به همين منظور مركز رشد دانشگاه صنعتى شريف جهت آشنايى مديران و کارشناسان واحدهاى فناور مركز رشد با اين مبحث، دوره آموزشى «دیجیتال مارکتینگ برای مدیران کسب و کار» را در تاریخ 11، 12 و 18 اسفند 1394 به مدت 12 ساعت برگزار نمود.

در اين دوره كه با ارائه جناب آقاى مهدی دهبان متخصص و مشاور در حوزه دیجیتال مارکتینگ، انجام شد، موضوعاتى نظير: اصول دیجیتال مارکتینگ، طراحی زیر ساخت‌ها، یک وب سایت ایده آل، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، ایمیل مارکتینگ، تجزیه و تحلیل فرآیند بازاریابی آنلاین، A/B Testingگزینه برتر و... مورد بحث قرار گرفت.