مرکز رشد شريف

برگزارى دوره آموزشى «مديريت توسعه محصول» در مركز رشد دانشگاه صنعتى شريف

داشتن محصول جدید یکی از ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است. مدیریت توسعه محصول جدید چالشی است که همه شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان با آن روبرو هستند و اگر توسعه محصول جدید به خوبی مدیریت نشود در بسیاری از موارد دچار شکست می‌شود به همين منظور مركز رشد دانشگاه صنعتى شريف جهت آشنايى مديران واحدهاى فناور مركز رشد با اين مبحث، دوره آموزشى «مدیریت توسعه محصول» را برگزار نمود.

اين دوره آموزشى مخصوص مديران و كارشناسان واحدهاى فناور مستقر در مركز رشد دانشگاه بوده كه به مدت 8 ساعت در تاريخ 23 و 25 آبان 1395 برگزار شد.

 در اين دوره كه با ارائه جناب آقاى دکتر مهدی کیامهر عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه صنعتی شریف، مدرس و مشاور در حوزه نوآوری و مدیریت محصول انجام شد، مباحثى نظير: مشخصات محصولات جدید، نگاه‌هاي فناورانه، بازاريابي و عملياتي چگونه در مديريت محصولات جديد تأثيرگذارند، چگونه مي‌توانيم فرايند توسعه محصولات جديد را در سازمان مديريت كنيم؟ سازمان‌هاي موفق در دنيا چگونه اين كار را انجام مي‌دهند؟ چه نكاتي پس از توسعه محصول و پيش از ارائه محصول به بازار بايد مورد توجه قرار گيرد؟ چه عواملي بر شكست بازاري يك محصول خوب تاثير گذار است؟ ... مطرح ‌شد. اين دوره به صورت آموزشى و مشاوره‌اى انجام گرفت و فراگيران در طى دوره مشكلات و سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم را دريافت کردند.