مرکز رشد شريف

ابزارى كارآمد براى بازاريابى محتوايى

شاید یکی از کلیدی ترین بخشهای هر بازاریابی محتوایی، آگاهی نسبت به این موضوع است که کاربران به دنبال چه مطالب و محتوایی هستند. سپس مدیر بازاریابی محتوایی بایستی با این آگاهی به تولید محتوایی بپردازد که کاربران آن را ارزشمند تلقی می کنند. البته این آگاهی نسبت به کاربران تنها منحصر به بازاریابی محتوایی نمی شود، در بازاریابی اصولاً شناخت به مشتریان یک الزام غیر قابل انکار است. اینترنت فضایی را ایجاد کرده است که بتوانیم این شناخت را راحت تر به دست آوریم.

سایت (soovle.com) یک ابزار بسیار ساده و سریع است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. این ابزار فوق العادۀ آنلاین به شما کمک می کند که در یک لحظه متوجه شوید کاربران بر روی سرویسهای جستجوی متنوع اینترنتی کلمه مورد نظر شما را چگونه جستجو می کنند.

در یک لحظه و با یک گرافیک زیبا به شما می گوید که کدام سایت نتیجه اول این جستجو است و کاربران در سرویسهایی مثل گوگل، بینگ، یاهو، آمازون،Answers    و ... کلمه مورد نظر شما را به همراه چه کلمات دیگری جستجو می کنند.

به نظر شما این مهمترین نیاز یک بازاریابی محتوایی نیست؟

منبع: myindustry.ir